יום שני, 28 באפריל 2008

על מה הבלוג הזה?

הי, שמי מארק זלוצ'ין - בוגר טכניון, דוקטור למדעי מחשב, איש הי-טק לשעבר.

עזבתי את הי-טק - "כלוב הזהב" כלשון אחד מידידים שלי - כי הייתי מותש משעות עבודה רבות שלא השאירו לי זמן וכוח לעצמי. הרגשתי שאני לא מתקדם לשום מקום לא מבחינה אישית וגם לא מבחינה כלכלית.

תהליך השינוי לא היה פשוט, אך למזלי החיים הפגישו אותי בדרך עם כמה אנשים מדהימים שלימדו אותי המון.

אחד השיעורים החשובים ביותר שלמדתי היה:

רוב האנשים עושים את מה שהם רגילים לעשות,
ולא מה שהם באמת רוצים לעשות.

לכן כל הפעילות שלי בשנים האחרונות היה מוקדשת לחקר השאלה החשובה מכולן:

איך אני יכול לבנות את החיים שאני באמת רוצה ואיך אני יכול לעזור לאנשים לממש את עצמם וכמו שאמר המאמן הגדול טוני רובינס להעיר את הענק שבפנים

אלה הדברים שאכתוב עליהם בבלוג - התפתחות, מודעות, כסף, אימון אישי, שיווק רשתי, ספרים, חוויות - ואולי אני גם אפתיע את עצמי ...

0 comments: