יום שלישי, 29 באפריל 2008

מתעניינים בשיווק רשתי?

האם אתם יודעים מהו תנאי מספר אחד להצלחה בתעשיה הזאת?

ייתכן ונחשפתם לאחרונה למודל המדהים הזה שנקרא שיווק רשתי ועדיין יש לכם התלבטויות מסוימות - אם אתם רוצים ללמוד על המודל הזה יותר לעומק, אני ממליץ לכם לקרוא את "המדריך להקמת עסק ביתי מושלם" שניתן לקבל בחינם אצלי באתר.

קודם כל אני מברך אתכם, כי לדעתי המודל הזה הוא גאוני - גם מן הפן העסקי והן מן הפן של התפתחות אישית המדהימה שהוא מציע.

יחד עם זאת חשוב לי שתדעו את כל העובדות, לפני שאתם מקבלים החלטה

כיום פועלות בארץ מספר חברות ותיקות, כמו נוסקין, סאנריידר, הרבלייף, ניקן, שקיימות בעולם כבר 20-30 שנה - כולן חברות מצוינות עם מוצרים מצוינים

וכאן אנחנו מגיעים לנושא קריטי שלא מרבים לדבר עליו לצערי במצגות של שיווק רשתי - התזמון.

למה הכוונה?

בואו אשאל אתכם שאלה - נניח מישהו מציע לכם להשקיע במניה של חברה מצליחה וידועה - כמו מיקרוסופט, למשל. מתי פוטנציאל ההתעשרות גבוה יותר - לפני 30 שנה, כשהחברה נוסדה, או היום, כשמוצריה כבר ידועים לכל והחברה מוכרת במיליארדים?

ברור שגם היום מניות מיקרוסופט הן השקעה לא רעה, אך כמובן, מי שקנה את מניות מיקרוסופט אז, בתחילת הדרך, נהיה עשיר לאין שיעור בהשואה למי שקונה את המניות היום.

תופעה דומה קיימת גם בשיווק רשתי - האנשים שבונים את יסודות מערך ההפצה ועוזרים לקדם את החברה בכל העולם זוכים לתגמול הולם, שהוא גדול בסדרי גודל בהשוואה לתגמול של המפיצים הזוטרים שמצטרפים בשלבי בגרות החברה.

למעשה, הסטטיסטיקה אומרת שמעל ל-95% של המרוויחים הגדולים בחברות הותיקות הם האנשים שהצטרפו ב-5 השנים הראשונות לפעילותן.

חשוב להבין ששיווק רשתי - זה עסק לכל דבר והבחירה שלכם היום יכולה להשפיע באופן דרמטי על עתידכם הכלכלי. אז אם אתם שוקלים להצטרף לחברת שיווק רשתי, לפני שאתם מחליטים, תעשו בדיקה ייסודית ותבחנו את האלטרנטיבות.



0 comments: