יום שני, 7 במרץ 2011

מה אני "מוכר" לכם?

במוצ"ש חזרתי מסדנת-אינטנסיב עם המורה שלי, וכמו תמיד אני יוצא מהסדנאות הללו עם יותר שאלות מאשר נכנסתי – שאלות קריטיות שעד עכשיו הצלחתי אולי לטאטא מתחת לשטיח של התודעה שלי...

אחת השאלות המרכזיות שמהדהדת בי חזק עכשיו, בזמן שאני כותב את השורות הללו, היא "מה אני מוכר לכם?" – מה אני "מוכר" לאנשים שקוראים את הבלוג או את הקורסים החינמיים, לאנשים שבאים אליי לעבודה פרטנית או שלומדים אצלי בסדנאות...

הבוקר עברתי על המיילים שהצטברו בתיבת הדואר שלי והאחרון היה מניק אורטנר – ממארגני ה-World Tapping Summit שכתבתי עליו לפני כשבועיים.

אני חייב להודות שהמייל הזה הביא אותי על סף דמעות...


ניק כתב שהם החליטו לתרום את כל ההכנסות שלהם החל מהיום ל Project LIGHT - עמותה מיוחדת במינה שמשתמשת ב-EFT כדי לעזור לשורדים של טבח-עם שהיה שם ב-1994.

ראיתי את הסרט על לורי ליידן שהתחילה את הפרויקט וכמעט בכיתי...

ונזכרתי בשיר המצמרר של מריאן ויליאמסון שנהגתי לקרוא בסדנאות האימון שלי - שיר שמזכיר לי שוב ושוב ושוב מה בעצם אני עושה כאן:


הפחד העמוק ביותר שלנו
הוא לא שמא אנחנו חלשים מידי.
הפחד העמוק ביותר שלנו
הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור.


‏זה האור שבנו - לא האפילה שבתוכנו
שמפחידה אותנו יותר מכל .
אנחנו שואלים את עצמנו -
‏איזה זכות יש לי להיות
מבריק , יפהפה, מוכשר ואהוב?
‏למען האמת - איזה זכות יש לך לא להיות?


‏אתה הוא בן האלוהים.
"ראש קטן" לא יציל את העולם.
‏אין שום דבר נאור בלהצטמק
כדי שהאחרים לא ירגישו חסרי ביטחון.
‏נולדנו כדי להוציא לפועל
את האור האלוהי הטמון בנו.
‏הוא לא נמצא אצל כל אחד מאיתנו אלא אצל כולנו.


‏ככל שניתן לברק שלנו להאיר,
‏אנחנו מעניקים, בלי להרגיש,
‏רשות לאחרים לעשות כמונו.

ככל שנשתחרר מהפחדים שלנו ,
‏נוכחותנו תשחרר אחרים מפחד . . .



נ.ב. כששמעתי לראשונה על World Tapping Summit, אמרתי לעצמי "נו, אני כבר מכיר את רוב התכנים הללו, אקשיב להרצאה או שתים שנראות לי מעניינות במיוחד, זה מספיק..."

אחרי שקראתי את המייל מניק, הבנתי שאני ממש חייב את זה לעצמי ללכת ולקנות את ההקלטות של הכנס – כדי לשמור על תחושת ההתרחבות המדהימה הזאת שחוויתי, כדי לתת לה ביטוי ממשי...

אם מה שאני כותב מהדהד גם בכם, אני מזמין אתכם לעשות כמוני...

:

6 comments:

נדב אמר/ה...

אני לא מבין את הקשר בין החצי הראשון של הכתבה לחצי השני. חשבתי שתגיד שהבנת מה אתה מוכר לאנשים. איך הסרט שראית קשור לזה? האם זה קשורלפוסט של לפני שבועיים?

Unknown אמר/ה...

הי נדב.

מעניין שאתה אומר את זה - בדיוק את אותה התגובה קיבלתי גם מאישתי :-)

יש לי כאן שיעור בתקשורת ברורה - מה שנראה לי "בפנים" ברור כשמש, כנראה לא תמיד ברור לקוראים...

כבר כתבתי בעבר על making a difference כעל ערך מרכזי בעבודה שלי והסרט הראה לי שהגיע הזמן לשחרר עוד כמה פחדים ולהעלות את הרף של העוצמה שאני מקרין החוצה...

וזה גם מה שאני רוצה "למכור" לקוראים ולמי שבא לסדנאות שלי - את הגישה למרחב הפנימי הזה של תעוזה ועוצמה...

תודה על הפידבק...

Unknown אמר/ה...

קיבלתי את המייל בעניין הסרטון מעורר הדמעות מ-3 מקורות שונים, קשה לי להאמין שבכולם הוא עורר דמעות...אני מבינה שאתה רוצה לקדם משהו אבל זה גורם לפחות אצלי לסוג של חוסר אמונה או תהייה לגבי הכוונה מאחורי הפוסט אולי אפילו ציניות. קצת אותנטיות מעולם לא הזיקה לאף אחד

Unknown אמר/ה...

הילה, מצד אחד אני יכול להבין את הסקפטיות שלך...

מצד שני, השאלה היחידה שחשובה באמת (בעיניי) היא האם הסרט נגע בך באופן אישי או לא...

אם כן, מה זה משנה האם אחרים היו "אותנטיים" בתגובות שלהם?

וגם אם לא, האם יש באמת חשיבות למה אחרים הרגישו, האם הם באמת היו על סף דמעות או לא?

אני יודע שזה לא טריויאלי, אבל האם את יכולה לראות את הסרט "נקי" מכל "באזזז" מסביב?

אפרת בירנצויג אמר/ה...

למארק, זה המקום להודות לך שלפני שבועיים וקצת שלחת את הקישור ל- world tapping summit אליו נרשמתי ונהנתי מהרצאות מרתקות. מה שאתה "מוכר" לי הן התכונות המופלאות שלך, נתינה, עזרה הדדית, יצירתיות המחשבה על האחר ועוד. תבורך על כך!
אפרת בירנצויג

אנונימי אמר/ה...

בזכותך
גיליתי את הכנס הזה של ניק אורטנר...
לא הצלחתי להזכר איך זה התגלגל אליי
נסתרות הן דרכי האל, הא? :)
אני עושה EFT כבר חודש, אבל, הם העלו את הידע שלי בכמה ובכמה רמות- התכנים שם מדהימים, ממש משני חיים

תודה לך על כך