יום שלישי, 8 במרץ 2011

מה ה"מתנה" שלך?

אחד הדברים שאני הכי אוהב בעבודה שלי בכלל ובבלוג הזה בפרט הוא שזה מציב לי "מראה" מדהימה...

אחרי שכמה קוראים שאלו אותי אתמול "למה שמת מילה 'למכור' בכותרת הפוסט הקודם?", הבנתי שעליתי כאן על אמונה מגבילה משל עצמי שלא הבחנתי בה עד עכשיו...

אמונה שאני צריך בכלל "למכור" את מה שיש לי להציע...

או, במילים אחרות, שאני צריך להתאמץ, לשכנע, שאני צריך לעשות משהו מעבר לפשוט להציע לעולם את מה שיש לי ...

התחלתי לבדוק עם עצמי איזו מילה תרגיש לי יותר נכון ועלתה המילה "מתנה"...

האמת, בפעם ראשונה שהמילה עלתה, חלק ממני קצת נלחץ ממנה.

אתם יודעים, "מתנה" - זה משהו גדול, אידיאליסטי, אולי אפילו יומרני.

לא פלא שהחלק הציני שבי התקשה להכיל את זה....

אבל ברגע שהרשיתי לעצמי "לטעום" את המילה הזאת , הרגשתי ש"זה זה".

אז קבלו תיקון - אני לא מוכר, אני מחלק מתנות - ומי שאוהב אותן, מוזמן לקחת - יש כאן מספיק לכולם :-)

והנה לכם מתנה קטנה ממני - "שאלת גישוש", כמו שאני קורא להן:

מה המתנה שלכם?
לעצמכם, לאנשים הקרובים לכם, ללקוחות שלכם, לעולם?


ואם השאלה מעוררת בכם קצת אי-שקט, אני מזמין אתכם לעשות כמוני  - לעצור ולבדוק מה בדיוק קורה שם, איזו אמונה מגבילה עולה ומה אתם בוחרים לעשות איתה?

נ.ב. ביום חמישי הקרוב אני עורך וובינר ראשון  בסדרה "שחרור אמונות מגבילות" - המפגש פתוח לקהל הרחב - עוד מתנה  ממני שאתם מוזמנים לשתף גם עם החברים שלכם.

2 comments:

sishrat אמר/ה...

לא מעורת. אם זה בסדר?

Unknown אמר/ה...

הי אלכס, לא ממש הבנתי את השאלה שלך.

תוכל לפרט קצת יותר למה התכוונת?